کربلای من ، پله های حرم

با من از عشق بگو

کربلای من ، پله های حرم

با من از عشق بگو

این خانه ازین پس فقط برای تو روشن خواهد شد ...

بدون شرح

جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۳۶ ب.ظ

قران

۹۳/۰۱/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
علمدار جنون

نظرات  (۱)

۰۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۰۹ اینجا بجز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست...

خداحافطت باشه محیای صبور ما...

نمیدانم بدون زندگی باید چطو زندگی کرد...

نمیدانم بدون تو چقد ربایدسکوت کنم...

اصلا راهی شدن بدون تو را بلد نیستم...

راضیم به حال خوب تو..

وقتی که نیستم..حتی اگر دور از تو روزی صد بار جانم به لبم برد..

روزی صد بار به مردن راضی شوم..


چقدر دلم بوی تو را میدهد..حتی وقت خداحافظی...

وخوشحالم که دور وبرت شلوغ است...

خوشحالم که میدانم در این شلوغی زود فراموش میشوم..

روزگار من هم ...خلاصه میگذرد....

مراقبش باش...خدای من..

مراقب تمام زندگی من..

مراقب محیا... 

بسم رب محیا...

...

به گریه میرسم ولی...

سکوت..

به گریه هم امان نمیدهد..

...

بازم تو خواب من..

با من قدم بزن آروم وسر به زیر..

میمیرم از غمت..

بیخود سراغمو

از آدما نگیر...

...

میروم از رفتن من شاد باش...

بابت همه روزایی که  سرم شونتو به درد آورد شرمنده ام..

خداحافظ به شرطی که بفهمی تر شده چشمام..


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی