کربلای من ، پله های حرم

با من از عشق بگو

کربلای من ، پله های حرم

با من از عشق بگو

این خانه ازین پس فقط برای تو روشن خواهد شد ...

شروعی دوباره

سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۱۱ ب.ظ

هو رب

این خانه با تمام تنش هایش 

از امروز دیگر تعییر خواهد کرد.

ازین به بعد تنها و تنها می نویستم و پاسخی به تنش ها نخواهم داد 

و از امروز کمتر درددل خواهم نوشت و بیشتر خون دل

ممنون از سلما که بهم تدکر داد بابت این فضا ....

خدا خیر دنیا و اخرتت دهد رفیق نا شناس

۹۴/۱۱/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
علمدار جنون

نظرات  (۴)

آه....
واسه تنها شدن آماده نیستم....
ولی تو خودتو آماده کردی....
هر سرآغازی را سرانجامی است...
و هر سرانجامی را سرآغاز..


اه از من..
...قدم نو رسیده مبارک...
مادر شدنت مبارک...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی